Vanaf 11 mei praktijk weer open

Vanwege de Corona maatregelingen was de praktijk gesloten. Deze maatregelingen zijn vanaf 11 mei weer opgeheven

De maatregelen van de lockdown worden stapsgewijs versoepeld. Vanaf 11 mei mogen de contactberoepen, waaronder “wij” de deuren weer openen. Bent u niet verkouden en heeft u geen koorts, dan kunt u nu weer online een afspraak maken.

Appen?

Of direct een afspraak maken? 🗣

Alie Wouda Natuurpraktijk Aurora

Related Posts

Relaties tussen ziekten Genezen medicijnen en chemicaliën of veroorzaken ze ziekten?Relaties tussen ziekten Genezen medicijnen en chemicaliën of veroorzaken ze ziekten?

Referenties Ref 1: Verband tussen kanker & diabetes type II http://jnci.oxfordjournals.org/cgi/content/full/92/3/192 http://www.mayoclinic.org/medical-edge-newspaper-2009/july-31a.html http://www.diabetologia-journal.org/cancer.html http://www.timeshighereducation.co.uk/story.asp?storycode=189223 http://ww5.komen.org/ExternalNewsArticle.aspx?newsID=37827 http://www.health.am/db/more/determine-link-between-insulin-use-and-cancer/ Ref 2: Verband tussen diabetes & depressie & zelfmoord http://www.diabetesweb.nl/nieuwsberichten/jonge-mensen-met-diabetes-plegen-vaker-zelfmoord.html http://www.goedgevoel.be/gg/nl/630/Depressie/article/detail/965932/2009/08/12/Antidepressiva- verdubbelen-risico-op-zelfmoord-bij-jongeren.dhtml http://www.logoantwerpennoord.be/UserFiles/File/depressiezelfdoding/SuggestielijstVersie060712.pdf Ref